Promosi Khas Tahun Baru Yang Menarik dan Berbaloi di Grand BlueWave Hotel Shah Alam

Psst...Tahun 2019 bakal tiba tidak lama lagi. Dan kebiasaannya setiap kali awal tahun kita akan membawa permulaan dan harapan baru dalam diri. Untuk merai permulaan baru untuk tahun 2019, Grand BlueWave Hotel Shah Alam telah menawarkan promosi khas bersempena Ambang Tahun Baru.

Pakej promosi Ambang Tahun Baru di Grand BlueWave Hotel Shah Alam menawarkan pada harga serendah RM300.00+ bagi 2 orang dewasa. 

Bayangkan kita dapat bercuti dan berehat di dalam kamar serba cantik di Grand BlueWave Hotel Shah Alam memang puas hati. Pakej yang ditawarkan ini termasuklah penginapan selama 2 hari 1 malam di Bilik Deluxe untuk dua orang bersama buffet sarapan pagi dan buffet makan malam Ambang Tahun Baru di Restoran Royale Songket, Aras G.

Dan sekiranya korang berminat untuk menikmati bufet sarapan pagi tanpa penginapan. Jangan risau ianyaturut ditawarkan di Royale Songket dengan harga yang ditawarkan adalah RM45.00+ (Dewasa) dan  RM22.50 (Kanak-kanak).

Antara hidangan makanan yang ditawarkan semasa bufet sarapan pagi seperti di bawah. Dan sebenarnya bukan ini sahaja, terdapat banyak lagi pilihan makanan srapan yang begitu menyelerakan.










Semua nampak enak, nyum nyum.

Begitu juga ditawarkan Buffet Makan Malam Tahun Baru yang mewah h  Royale Songket iaitu RM85.00+ (Dewasa), dan RM42.50+ (Kanak-kanak). Ini bagi mereka yang ingin merasai sendiri hidangan hebat di hotel ini tanpa pakej penginapan yang ditawarkan.

Hidangan makanan malam lagi banyak variasinya. Namun yang paling memuatkan saya teruja ada pencuci mulut atau manisan yang ditawarkan memang kesedapannya tiada bandingan tau. Antara yang menjadi feveret saya seperti hidangan di bawah :-




So, kalau korang ingin merasai pengalaman menginap pada Ambang Tahun Baru di Grand BlueWave Shah Alam, tempahan awal boleh dibuat melalui bahagian Tele-pemasaran di talian 03-55118811 ext. 2723 atau hubungi dan WhatsApp Tele-pemasaran di talian 019-2736801 or 01902757801. 

Kesemua harga adalah tertakluk kepada 6% cukai perkhidmatan.

Jom!!
Promosi Khas Tahun Baru Yang Menarik dan Berbaloi di Grand BlueWave Hotel Shah Alam Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 22, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.